دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دیگه رو شونه های من جایی نمونده واسه تو

‎منتظرم‎ ‎ دیگه روی شونه های من جایی نمونده واسه تو همین الان می خواهم بگم از جلوی چشام برو بذار که دیگه تنها باشم تو سرزمین بی کسی دیگه نمی خوام که بگم برای من مقدسی فردا اگر از راه نمی آمد من تا ابد کنار تو می ماندم من تا ابد ترانه های عشقم را در آفتاب عشق تو می خواندم در پشت شیشه های اطاق تو آن شب آن شب نگاه سرد و سیاهی داشت دالان دیدگان تو در ظلمت گویی گویی به عمق روح تو راهی داشت رنگ چشای روشن عشق مثل ستاره روشن این دل بیقرار من واسه نگاهت می تپه اما دیگه نمی تونم یه لحظه اینجا بمونم می خام که تا آخرین نفس شعرهای غمگین بخونم شعرهای غمگین بخون

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت0:01---15 مرداد 1391
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی !!!
وبلاگ خوبی داری
فقط کاش فونتشو بزرگتر بکنی !!!
بازم بهم سر بزن !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 18:59 | |